• تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ 
  • کد خبر : ۴۶۱۱
پیام سرپرست شهرداری كهریزك به مناسبت روز جهانی قدس
به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛حسین محمدی فرد سرپرست این شهرداری طی پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشت و این روز را یادگار بصیرت مداری امام خمینی (ره) دانست.

پیام سرپرست شهرداری کهریزک به مناسبت روز جهانی قدس
به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛حسین محمدی فرد سرپرست این شهرداری طی پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشت و این روز را یادگار بصیرت مداری امام خمینی (ره) دانست.
وی در ادامه افزود؛روز جهانی قدس در دل وجان آزادیخواهان و مسلمانان جهان به ثبت جهانی رسیده ونهادینه شده وبه وسعت وحدت و همدلی بشریت، اثربخش است و نمادی برای تعیین مسیر و شناخت نقشه راه و نماد هم گرایی دین وسیاست بوده و اینکه سیاست از دین جدا نیست است.
امام راحل با این نامگذاری و به امانت گذاشتن آن در جامعه اسلامی بخوبی نشان داد که روز جهانی قدس پیوست سیاسی عبادت بوده و قطب نمایی دقیق و ماندگار برای بازنمایی راه صحیح است.
تکرارو یادآوری این سمبل وحدت در هر سال همواره برکت آفرین بوده و مصداق عینی و تفسیر عملی برای فراز نورانی وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ است و تذکر مهمی برای درس دشمن‌شناسی و تعیین وضعیت و موقعیت برای ادامه صحیح مسیر وعدم انحراف است.
در دین اسلام افراط و تفریط مذموم بوده وشور وشعور مبتنی برعقلانیت است و تعصب احساسی جایگاهی ندارد بلکه اطاعت عاقلانه و هدفمند، رکن محوری و مهمی در انجام دستورات اسلامی است. گاه مشارکت و حضور حداکثری تصریح است و گاه به جهت مصالح و حفظ سلامت و امنیت جامعه وشرایط خاص همانند رعایت دستورات بهداشتی وعدم انتقال ویروس کرونا صرف آمادگی و در صحنه بودن در فضای مجازی مورد تاکید است و این پیروی نشانه‌ای صحیح از ولایت مداری محسوب می‌گردد.
محمدی فرد در پایان بار دیگر ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، سلامتی و قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز و ولایت مدار شهر کهریزک را. از خدا خواستار شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0