• تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ 
  • کد خبر : ۴۳۵۱
پیام تبریك شهردار كهریزك به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان
علی یحیی پور؛ شهردار کهریزک فرا رسیدن عید سعید قربان را به تمامی مسلمانان به ویژه اهالی مومن و متعهد شهر کهریزک تبریک گفت.

پیام تبریک شهردار کهریزک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

عید قربان نماد همبستگی مسلمانان جهان است

علی یحیی پور؛ شهردار کهریزک فرا رسیدن عید سعید قربان را به تمامی مسلمانان به ویژه اهالی مومن و متعهد شهر کهریزک تبریک گفت.

 یحیی پور، عید قربان را سرفصل آغاز بندگی و عبودیت  و رهایی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان برشمرد و این عید را نقطه مشترک همبستگی و اتحاد مسلمانان جهان از گذشته تا حال دانست.

شهردار کهریزک ضمن گرامیداشت این عید بزرگ گفت: در سالهای گذشته بر اساس سنتی ارزشمند، اقامه نماز عید قربان و اجرای آیین قربانی دربین همه مسلمانان مرسوم بود اما امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا اجرای این آیین های مذهبی بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود و از اهالی شهر کهریزک درخواست داریم به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا جهت ذبح قربانی به مراکز تحت نظارت شبکه بهداشت مراجعه کنند و از تجمع یا توزیع نذری بدون رعایت اصول بهداشتی خودداری کنند تا  انشالله به زودی باشکست کرونا بتوانیم دوباره شاهد برگزاری مراسم های ملی ومذهبی باشیم.

 وی در پایان اظهار داشت: از خداوند سبحان  مسئلت دارم در این روز بزرگ، دعا و نیایش اهل ایمان را مستجاب و آنچه را که در صلاح و مصلحت مردم شریف این دیار است مقدر فرماید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0