• تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ 
  • کد خبر : ۴۳۴۸
ارتقای ضریب سلامت كاركنان شهرداری كهریزك در زمان شیوع ویروس كرونا
به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ علی یحیی پور شهردار کهریزک در تکمیل این مطلب افزود: باتوجه به انتشار موج دوم ویروس کرونا، تمامی تدابیر لازم‌جهت افزایش ضریب سلامت کارکنان و ارباب رجوع در مدیریت شهرداری کهریزک اجرا شد.

ارتقای ضریب سلامت کارکنان شهرداری کهریزک در زمان شیوع ویروس کرونا

شهردار کهریزک، از تشدید مضاعف قوانین رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در شهرداری کهریزک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ علی یحیی پور شهردار کهریزک در تکمیل این مطلب افزود: باتوجه به انتشار موج دوم ویروس کرونا، تمامی تدابیر لازم‌جهت افزایش ضریب سلامت کارکنان و ارباب رجوع در مدیریت شهرداری کهریزک اجرا شد.

شهردار کهریزک اظهار داشت: شهرداری یکی از  نهادهای اداری، اجتماعی و خدماتی محسوب می شود که باید به طور شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی کند از این رو باتوجه به اتصال زنجیره اداری شهرداری اجرای کامل قانون کاهش نیروهای اداری و خدماتی امکان پذیر نیست و این امر موجب ناقص شدن پروسه خدمت رسانی به شهروندان و نارضایتی و سردرگمی ارباب رجوع می شود اما این موضوع سبب نشده تا از سلامت کارکنان غافل باشیم چراکه ما براین باور هستیم که نیروی انسانی هر اداره ای مهمترین سرمایه اجتماعی آن نهاد محسوب می شوند و سلامت همکاران برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین با ایجاد محیط سالم و رعایت اصول بهداشتی، گندزدایی مستمر سطوح، اجرای فاصله گذاری اجتماعی، در دسترس قرار دادن مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش شرایط نسبی مناسبی را برای فعالیت کارکنان شهرداری ایجاد کرده ایم تابا حفظ سلامت کارکنان در چرخه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان اختلالی ایجاد نشود.

یحیی پور خاطر نشان کرد: به منظور حفظ سلامت کارکنان با اطلاع رسانی انجام شده در شهرداری، علاوه بر مبتلایان به ویروس کرونا، با مرخصی تمامی کارکنانی که مشکوک به این ویروس باشند نیز موافقت می گردد تا سایر همکاران در معرض ابتلا به این بیماری قرار نگیرند.

یحیی پور؛ برقراری ارتباط از طریق تلفن، شبکه‌های اجتماعی و ویدئو کنفرانس، رعایت فاصله ۲متری را از جمله راه‌های کاهش مواجهه چهره به چهره کارکنان برشمرد.

شهردار کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا همه افراد در معرض استرس قرار دارند و ایجاد شایعات مبنی بر بی اهمیت جلوه دادن سلامت کارکنان، اقدام ناپسندی است که نه تنها حمایت از کارکنان شهرداری محسوب نمی شود بلکه برای آنان تنش روانی ایجاد می کند و این درحالی است که سلامت جسمی و روانی کارکنان برای مدیریت شهرداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما در این‌مجموعه از هیچ خدمت و تلاشی جهت مناسب سازی محیط و افزایش سلامت کارکنان فروگذار نیستیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0