• تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ 
  • کد خبر : ۴۲۷۲
پیام تبریك سرپرست شهرداری كهریزك به مناسبت اعیاد شعبانیه
سرپرست شهرداری کهریزک میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس( ع) و امام حسین( ع) را تبریک گفته و اظهار داشت: مزین شدن سالروز میلاد این عزیزان به نام روز جانباز و پاسدار فرصت مغتنمی است تا نام و منزلت پاسداران و جانبازان این مرز و بوم را که همواره در مسیر اعتلای نام کشور عزیزمان گام برداشته اند را گرامی بداریم.

پیام تبریک سرپرست شهرداری کهریزک به مناسبت اعیاد شعبانیه

اعیاد شعبانیه فرصت مغتنمی برای گرامیداشت مقام جانبازان و پاسداران است

سید مجتبی هاشمی؛ سرپرست شهرداری کهریزک حلول ماه شعبان و فرا رسیدن اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه را به تمامی مسلمانان به ویژه اهالی مومن و ولایت مدار شهر کهریزک تبریک گفت.

سرپرست شهرداری کهریزک میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس( ع) و امام حسین( ع) را تبریک گفته و اظهار داشت: مزین شدن سالروز میلاد این عزیزان به نام روز جانباز و پاسدار فرصت مغتنمی است تا نام و منزلت پاسداران و جانبازان این مرز و بوم را که همواره در مسیر اعتلای نام  کشور عزیزمان گام برداشته اند را  گرامی بداریم.

وی افزود: روز پاسدار و جانباز ، روز تحقق ارزش های اسلامی در مکتب امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) است و خدا راشاکریم که بزرگمردان این سرزمین با پیروی از الگوی اخلاقی امام حسین( ع) و برادر باوفایش حضرت ابوالفضل( ع) با ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی ها درس ایثار و وفاداری را در عمل محقق ساخته اند.

هاشمی در ادامه این ایام مبارک را به تمامی جانبازان و پاسداران شهر کهریزک و کارکنان جانباز و پاسدار شهرداری کهریزک تبریک گفت و برای  تمامی اهالی شهر کهریزک و ملت ایران آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون داشت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0