• تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ 
  • کد خبر : ۴۱۶۴
next    /  2 prev
نقطه ثقل و امن شهر كهریزك شناسایی شد
به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ وحید فروغی؛ معاون خدمات شهر شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: پدافند غیر عامل و انجام اقدامات دفاع غیر عامل در جهت مقابله با تهاجمات و کاهش خسارات ناشی از جمله آفندی دشمن یکی از مهمترین ارکان توسعه هر جامعه برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک

نقطه ثقل و امن شهر کهریزک شناسایی شد

دومین جلسه پدافند غیر عامل شهرداری کهریزک در سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ وحید فروغی؛ معاون خدمات شهر شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: پدافند غیر عامل و انجام اقدامات دفاع غیر عامل در جهت مقابله با تهاجمات  و کاهش خسارات ناشی از جمله آفندی دشمن یکی از مهمترین ارکان توسعه هر جامعه برشمرد.

فروغی  برگزاری جلسات هم اندیشی پدافند غیر عامل را فرصتی برای شناسایی بحران ها و پیشگیری از آسیب های مادی و جانی برشمرد و براین اساس برنامه ریزی و ساماندهی همه جانبه درموضوع دفاع غیر عامل در حوز ه های مختلف شهرداری صورت گرفته است که در این جلسه بررسی و پیگیری مصوبات  جلسه گذشته پدافند غیر عامل در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک در ادامه افزود: باتوجه به درپیش بودن هفته پدافند غیر عامل، برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه های گرامیداشت این ایام نیز با حضور اعضای ستاد انجام شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای شناسایی مراکز ثقل شهر نیز کارشناسی لازم صورت گرفت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0