• تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ 
  • کد خبر : ۳۹۲۳
بازدید میدانی شهردار كهریزك ازپروژه های آماده افتتاح دهه مبارك فجر
شهردار کهریزک و معاونان حوزه اجرایی شهرداری با هدف پیگیری روند  پیشرفت پروژه ها از طرح های عمرانی در حال اجرا در شهر کهریزک بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی  شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک

بازدید میدانی شهردار کهریزک ازپروژه های آماده افتتاح دهه مبارک فجر

شهردار کهریزک و معاونان حوزه اجرایی شهرداری با هدف پیگیری روند  پیشرفت پروژه ها از طرح های عمرانی در حال اجرا در شهر کهریزک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ مهندس نعمت زاده در حاشیه بازدید میدانی از پروژه های عمرانی درحال اجرا گفت: در طول این بازدید میدانی که با حضور معاون خدمات شهری و مسئولان عمران و فضای سبز صورت گرفت، مراحل پیشرفت فیزیکی بوستان مشاهیر، سوله بحران، ساختان اورژانس، بوستان واقع در تعاونی مسکن مهر، پروژه های ساخت مخازن بتنی و... مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

شهردار کهریزک اظهار داشت: همزمان با طراحی نقشه ها و برآورد اعتبارات هریک از پروژه های عمرانی شهر جدول زمانبندی اجرا و اتمام طرح ها نیز مشخص شده است که باتوجه به فهرست اجرایی پروژه ها از مراحل نهایی هریک از آنها بازدیدهای لازم انجام شد و تذکرات و توصیه های مکرد نظر ارائه داده شد.

وی اظهار  اشت: هم اکنون فاز اول بوستان مشاهیر و بوستان بزرگ شهرک تعاونی مسکن مهر که به نام بوستان " کاملیا" نامگذاری شده است دو پروژه ای است که در طول دهه مبارک فجر  افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی در تکمیل این خبر گفت:باتوجه به سرمای هوا و بارندگی های فصلی و وقوع برخی از مشکلات پیش بینی نشده، پروژه های در دست اجرا بدون تاخیر و با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری است.

شهردار کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: با بهره برداری از دو بوستان جدید در ۲۲ بهمن سرانه  فضای سبز این شهر با رشد چشمگیری همراه خواهد بود و از سرانه های استان تهران نیز پیشی خواهد گرفت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0