• تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ 
  • کد خبر : ۳۸۱۲
طرح ایمن سازی ترافیكی مدارس كهریزك آغاز شد
با هدف افزایش ضریب ایمنی دانش آموزان شهر کهریزک، اقدامات ترافیکی در اطراف مدارس اجرا شد.

به گزارش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کهریزک

 

طرح ایمن سازی ترافیکی مدارس کهریزک آغاز شد

 

با هدف افزایش ضریب ایمنی دانش آموزان شهر کهریزک، اقدامات ترافیکی در اطراف مدارس اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ امیر رمضانی با اعلام این خبر گفت: نیروهای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کهریزک بر اساس اعلام نیاز مدیران مدارس و بازدیدهای میدانی از سطح شهر اقدام به اجرای طرح های ترافیکی در قالب خط کشی، رنگ آمیزی سرعت گیرها، مرمت و نصب تابلوهای جدید هشدار دهنده در اطراف مدارس کردند.

وی افزود: درحال حاضر خط کشی عابر پیاده مقابل مدارس به ویژه مدارس ابتدایی انجام شده است و به منظور کاهش سرعت خودروها، رنگ آمیزی سرعت گیرها و درصورت نیاز نصب سرعت گیر جدید در محدوده اطراف مدارس بافت شهری و روستایی کهریزک به اجرا درآمده است.

رمضانی خاطرنشان کرد: باتوجه به درخواست مدیران مدارس، علاوه بر خط کشی های عابر پیاده، خط کشی زمین فوتبال داخل مدارس، خط کشی محل صف دانش آموزان و... نیز از سوی نیروهای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کهریزک به اجرا درآمده است و بنا به تاکید شهردار کهریزک مبنی بر اجرای طرح استقبال از مهر، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کهریزک آمادگی لازم جهت انجام تمامی اقدامات ترافیکی در قالب خط کشی، نصب تابلوهای هشدار دهنده، نصب سرعت گیر، نصب و مرمت چراغ های چشمک زن و... را دارد و مسئولان مدارس از طریق سامانه ۱۳۷ می توانند درخواست خود را به این سازمان اعلام کنند تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید شرایط ایمن و مناسبی جهت عبور و مرور دانش اموزان فراهم شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0