• تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ 
  • کد خبر : ۳۶۰۷
اجرای طرح هدایت آبهای سطحی، نقطه پایان آبگرفتگی انبار مخابرات كهریزك
به منظور جلوگیری و رفع دائمی معضل آبگرفتگی خیابان انبار مخابرات، عملیات عمرانی نهرگذاری و لوله گذاری در این خیابان آغاز شد.

ناصر مصیبی،‌مسئول واحد فنی و عمران شهرداری کهریزک خبر داد

 

 اجرای طرح هدایت آبهای سطحی، نقطه پایان آبگرفتگی انبار مخابرات کهریزک

 

به منظور جلوگیری و رفع دائمی معضل آبگرفتگی خیابان انبار مخابرات، عملیات عمرانی نهرگذاری و لوله گذاری در این خیابان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ ناصر مصیبی با اشاره به این خبر گفت: باتوجه به شیب نسبی زمین و پایین بودن برخی از معابر از سطح خیابان اصلی، خیابان انبار مخابرات و المهدی در بیشتر فصول سال با پدیده آبگرفتگی مواجه هستند که رفع این معضل در اولویت برنامه های اجرایی واحد فنی و عمران قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: با مطالعات عمرانی انجام شده در این معابر، حدود یکهزار متر طول از هر دو خیابان مورد عملیات نهرگذاری و لوله گذاری قرار گرفت.

مصیبی خاطر نشان کرد: حفاری، بتن ریزی، لوله گذاری و نهرگذاری در این دو معبر بخش قابل توجهی از آبهای سطحی  سر ریز شده به این خیابان ها را مهار و به رودخانه کن منتقل می کند.

مسئول واحد فنی  عمران شهرداری تاکید کرد: اجرای عملیات عمرانی هدایت مسیر آبهای سطحی به طور دائمی معضل این معابر را برطرف می کند که هم اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی رو به اتمام است

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0