• تاريخ :
     ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ 
  • کد خبر : ۳۳۴۱
جلسه مشترك شهردار و روئسای واحدهای شهرداری كهریزك برگزار شد
اولین جلسه هم اندیشی شهردار کهریزک با مسئولان واحدهای مختلف شهرداری پیرامون حل معضلات و تقویت فرصت ها برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ 

 

 جلسه مشترک شهردار و روئسای واحدهای شهرداری کهریزک برگزار شد

 

اولین جلسه هم اندیشی شهردار کهریزک با مسئولان واحدهای مختلف شهرداری پیرامون حل معضلات و تقویت  فرصت ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ در راستای هم افزایی روئسای واحدهای مختلف شهرداری جهت بررسی معضلات و فرصت های شهرداری و ارائه راهکار برای حل و فصل مشکلات شهر و شهرداری؛ جلسه مشترک روئسای واحدها با شهردار به طور مستمر  در روزهای شنبه هر هفته برگزار می شود.

شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: این هفته  اولین جلسه روئسای واحدهای شهرداری برگزار شد و تمامی واحدها گزارش های عملکرد هفتگی خود را ارائه داده و پیشنهادها، درخواست ها و مشکلات شاخص هریک از واحدها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس نعمت زاده برگزاری این جلسات را فرصت مناسبی جهت رفع مشکلات و تقویت نقاط مثبت فعالیت های واحدهای اجرایی، خدماتی و فرهنگی شهرداری برشمرد.

وی اظهار داشت: به منظور افزایش دایره خدمت رسانی به شهروندان، واحد آسیب های اجتماعی و پسماند خدمت رسانی به شهروندان و پیشگیری و کنترل معضلات شهری را در حوزه مربوطه و به عنوان زیر مجموعه واحد خدمات شهری برعهده دارند که تفکیک وظایف در بین واحدها تاثیر بسزایی در افزایش خدمات و جلب رضایتمندی شهروندان ایفا می کند.

شهردار کهریزک خاطر نشان کرد: در این جلسه تمامی اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف شهری عنوان شد که جمع آوری بیش از یک هزار کامیون نخاله ساختمانی، نصب حدود ۵۰۰ چراغ روشنایی کم مصرف در بوستان ها و معابر اصلی شهر، اجرای طرح های ترافیکی و عمرانی در معابر شهر، اجرای طرح  آمایش افراد پرخطر شهر، به کارگیری طرح های نظارتی جهت رفع سدمعبر و جلوگیری از تخلیه نخاله در شهر و... بخشی از گزارش هفتگی هریک از مسئولان واحدهای شهرداری محسوب می شد.


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0