• تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ 
  • کد خبر : ۳۷۷۱
كاركنان شهرداری كهریزك عازم مشهد مقدس می شوند
طرح فراگیر میزبانی کارکنان شهرداری کهریزک در مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش  واحد منابع انسانی شهرداری کهریزک

 

کارکنان شهرداری کهریزک عازم مشهد مقدس می شوند/

 

طرح فراگیر میزبانی کارکنان شهرداری کهریزک در مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ محمد قراقیه با اعلام این خبر گفت: در راستای تاکید شهردار کهریزک مبنی بر تسهیل امور رفاهی و تکریم کارکنان، برای اولین بار در طول مدیریت شهرداری کهریزک، طرح ثبت نام پرسنل جهت استفاده از خدمات هتل اقامتی در مشهد مقدس در دستور کار واحد منابع انسانی قرار گرفت.

مسئول واحد منابع انسانی در تکمیل این خبر گفت: به منظور ارتقای سطح امور رفاهی و تفریحی و فراغتی کارکنان و ایجاد شرایط سفر آسان و مناسب با یکی از هتل های شهر مشهد قراردادی منعقد شده است که تمامی کارکنان شهرداری پس از ثبت نام و فرا رسیدن نوبت می توانند از خدمات هتل بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: باتوجه به فراخوان انجام شده هم اکنون ثبت نام از متقاضیان آغاز شده است و از دوم شهریور ماه شرایط اسکان  اولین گروه در هتل فراهم‌ می شود و با درنظر گرفتن میزان استقبال کارکنان از این طرح، اقدامات لازم جهت ارائه خدمات به ۸۰۰ نفر از کارکنان به همراه خانواده هایشان پیش بینی شده است‌.

قراقیه در پایان خاطر نشان کرد: طرح اسکان کارکنان با تاکید شهردار، نگاه مثبت و حمایتی اعضای شورای شهر، واحد حراست و بازرسی شهرداری از سوی واحد منابع انسانی اجرا می شود که اجرای این طرح از ابتدای شهریور ماه تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0