• تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ 
  • کد خبر : ۳۷۲۴
كلنگ احداث ساختمان شماره ۲ شفق بر زمین زده شد
در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شهر، کلنگ احداث ساختمان شماره ۲ مرکز اقامتی شفق در شهر کهریزک بر زمین زده شد.
   
   
   

به گزارش روابطعمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک 

کلنگ احداث ساختمان شماره ۲ شفق بر زمین زده شد

 

در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شهر، کلنگ احداث ساختمان شماره ۲ مرکز اقامتی شفق در شهر کهریزک بر زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ مهندس نعمت زاده با اشاره به این خبر گفت: بر اساس نظر کارشناسان، اعتیاد یکی از شاخص ترین دلایل بروز ناهنجاری ها و بزهکاری های اجتماعی در جامعه محسوب می شود به همین منظور در راستای تعدیل و کاهش این معضل اجتماعی، توسعه مرکز اقامتی شفق که محل بازپروری مصرف کنندگان مواد مخدر است در اولویت برنامه های عمرانی و اجتماعی شهرداری کهریزک قرار گرفته است.

شهردار کهریزک در ادامه افزود: باتوجه به هم اندیشی و رایزنی های انجام شده با مسئولان سازمان بهزیستی شهرستان ری؛ احداث ساختمان شماره ۲ شفق با مشارکت شهرداری کهریزک، باقرشهر و بخشداری کهریزک اجرا می شود.

وی اظهار داشت: شهرداری کهریزک علاوه بر تامین بخشی از اعتبارات مالی ساخت این پروژه، اقدامات موثری جهت تسریع صدورمجوز ساخت، بخشودگی عوارض نوسازی نیز انجام داده است تا در بازه زمانی کوتاهتری شاهد ساخت و بهره برداری این مجموعه اقامتی باشیم.

مهندس نعمت زاده در ادامه به سایر اقدامات شهرداری کهریزک در خصوص همکاری با مرکز شفق نیز اشاره کرد و گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری کهریزک نیز به طور مستمر جمع آوری زباله، بهسازی فضای سبز، نظافت فضای اطراف مجموعه و.... را در دستور کار مستمر خود دارد.

گفتنی است؛ حدود یک دهه از ساخت و فعالیت مرکز نگهداری شفق با هدف نگهداری و بازپروری مصرف کنندگان مواد مخدر  در شهر کهریزک می گذرد که در هر دوره یک‌ماهه حدود  ۴۰۰ مصرف کننده مواد مخدر در این مرکز جهت بازپروری، پذیرش می شوند که ساخت ساختمان شماره ۲ این مجموعه تاثیر بسزایی در افزایش حوزه خدمت رسانی به معتادان و کاهش بستر آسیب های اجتماعی شهرستان ری و شهر تهران دارد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0