• تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ 
  • کد خبر : ۳۵۷۳
آیین تجلیل از جانبازان و پاسداران كهریزك برگزار شد
به مناسبت اعیاد شعبانیه، شهردار کهریزک از تعدادی از جانبازان و پاسداران ایثارگر شهر کهریزک تجلیل بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک

 

آیین تجلیل از جانبازان و پاسداران کهریزک برگزار شد

 

به مناسبت اعیاد شعبانیه، شهردار کهریزک از تعدادی از جانبازان و پاسداران ایثارگر شهر کهریزک تجلیل بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ مهندس نعمت زاده نامگذاری روز میلاد باسعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) به عنوان روز پاسدار و جانباز را بهترین اسوه و مصداق این شخصیت‌های ایثارگر و بی بدیل برشمرد و اظهار داشت: اکنون چندین دهه از پایان جنگ تحمیلی می گذرد اما هنوز آثار  ماندگار فداکاری و ایثارگری های جانبازان و پاسداران  همیشه در صحنه از خاطر ملت قدرشناس ایران پاک نشده است و ما آزادی و سربلندی امروزمان را مدیون رشادت های مردان بی ادعای دیروز در عرصه های جنگ و جهاد هستیم.

 در این مراسم شهردار کهریزک از جانبازان عزیز؛ حاج حسن هادی نژاد و حاج حسین معرفت تجلیل بعمل آورد و با اهدای لوح تقدیر و هدایا فرا رسیدن روز جانباز را به این غیورمردان کهریزک تبریک گفت.

در ادامه از حضور تاثیر گذار و نقش راهبردی برادران پاسدار؛ سرهنگ آرزومندی، فرمانده ناحیه مقاومت حضرت روح الله(ره) و برادر یوسفی، فرمانده حوزه ۴۵۵ حضرت روح الله(ره)  نیز تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

شهردار کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: حضور و تعامل شما بزرگواران در ارائه پیشنهاد جهت اداره امور اجتماعی و فرهنگی شهر می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تاثیر گذار باشد و مدیریت شهری دست یاری، دوستی و همکاری شما عزیزان را به گرمی می فشارد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0